Yalnız hepimiz ne çekiyoruz be 😂 çilekeş analarız valla. Bebek zaten aşyadaydı 1 hafta önce kontrole gitmiştim öyle demişti ama 3 gündür bel ve leğen kemiğimde ağrı var otursam ağrıyor kalksam ağrıyor ne değişik bşy gidicem şimdi hastaneye de belki bir serum verirler az da olsa rahatlarım şansımı deneyim bari