Elifim1406 Gece bi anda sağ tarafımda yumruk gibi bir şişlik oldu biraz hafifte karın ağrısı oldu ilk gebelik olduğu için çok korktum öğleden sonra hastaneye gidecem ama şuan hiç rahat değilim daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu normal mi sizce