seizetheday bilgeak bebek sağlıklıysa hiç sorun değil benim de ikinci gebeliğim 32. Haftamdayım bende yeni yeni kilo alıyorum
3prens1prensesmom bilgeak bende toplamda 4 kilo almistim bebegim 3170 kg dogdu ☺️ dogumdan sonra 9 kiloda benden gitmis 😁😁😁😁 bence kilo olma oylesi daha guzel 🙈
Tgbascr Benim de kilo alımım az ama doktor hersey normal dedi bence sizde doktorunuza sorun bi sorun yoksa problem de yok demektir
Tgbascr Bende çok takılıyordum inanın bir de bende şeker çıktı o yüzden çokta yiyemiyorum ama çocuğa yararlı şeyler yiyorum o yüzden hersey normal dedi
bilgeak Tgbascr bizimde bebeğin gelisimi normal yani bir sıkıntı yok çok şükür cumartesi doğumum var zaten inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularimza
bilgeak seizetheday benimde 2 gebelik ilk gebelikle alakası yok 15 kilo almıştım ilkinde bunda hiç alamadim hamile olduğuma şaşırıyorlar hatta