Guler92__ aynı şey benimde her saglik ocağına gidişimde başıma geliyor . Gebelikten önce hastaneden vs hiç korkan biri değildim fakat grbeligimin ilk zamanları saglik ocağında tahlil vermeye gittiğimde karnım aç olduğu için sanırım bayilmistim. Hayatımda ilk defa öyle bayildigim icin fobi oluştu. İnşallah hayırlısıyla bir dogumlarimizi gerceklestirseydik, gecicek tüm bunlar