Sltn123_ Serkan beyde doğum yapan varmi acaba şu atta doğumum olacak daha önce sezeryan olupemnun kalan varmi
Sinemaki Pazartesi günü sezeryan ameliyatım var kendisine🥲 sonraki günlerde tekrar yazarsanız bilgi verebilirim
Sltn123_ Sinemaki şimdiden hayırlı olsun inşallah cnm bende ilkini denipolde oldum hasan beyde vefat etti sonra şehir degistirmek zorunda kaldım şimdi burada guvenemedim hastaneye denipolin anestezi doktoru da çok ilgili ve sabırlı bir doktor
Sinemaki Sltn123_ teşekkür ederim, inşallah güzel bi süreç olur benim için de. Ama genel olarak Serkan Bey’den çok çok memnunum. Kendisi çok iyi bir doktor tereddüt etmeyin hiç
Sltn123_ Sinemaki ayrıca belden iğne yapılırken çok cekinirseniz yardım isteyin biri size yardımcı oluyor kollarinizdan tutup başınızı eğmeye ben anestezi ekibinden com memnundum Allah razı olsun
Sltn123_ Tşk ederim cnm içim rahatladı valla Rabbim sizide evladinizida sağ salim kurtarsin kavuşmstursun🐣👶 Güzel haberlerini bekliyorum
Sinemaki Sltn123_ çekinirim muhtemelen ilk gebeliğim fazlaca korkuyorum ama ekip iyi dediniz biraz içim rahatladı. Konuşarak filan beni rahatlatırlar diye dülünüyorum. Yardım da isterim sağolun tavsiyeniz için🌸🌸
Sltn123_ Elifveoglu Sinemaki sürekli biri konuşuyor zaten sizinkile cnm aneliy sırasında eşinizi almıyorlar mi
Sinemaki Sltn123_ malesef ya yönetmelik değişmiş eşimi almıyorlar. Çok ısrar ettik ama olmadı. Doktorumuz da görüntülü ararım sizi izlersiniz dedi sağolsun. Öyle yapacağız artık inşallah
Sltn123_ Sinemaki benin de almamış lardi canim sindiden hayırlı olsun biran önce toparlanip yorumlarınızı bekliyorum
Baysalcennet Arkadaşlar umarım Allah hayırlı kolay doğum nasip etsin benim de nasip olırsa inşallah ikinci gebeliğim ve hala doktor konusunda kararsızım Serkan Bey’in yprumları gayet güzel muayene ücreti ne kadar acaba
Sltn123_ Baysalcennet ben im hiç muayene olma şansım olmadı edremite taşınmak zorunda kaldım ama hastane iyi Serkan bey konusunda hep iyi yorumlar var ve arkadaşta sağ olsun anlattı benim için rahat
Sinemaki Baysalcennet son haftalarda hep nst ile birlikte ücret ödedik. O yüzden tam bilemiyorum ama 650 civarı bi şey olması lazım. İlk hamile kaldığımda çoğu doktorun ücreti ortalama 600 civarı iken denipolde 415 liraydı. Bi çok yere göre daha uygun oluyor fiyatı
Sltn123_ Sinemaki ay şükür cnm benim. İkinizde iyiyseniz gerisi. Geçer artık. Cnm en sorunu atlattin an itibari ile
Sinemaki Sltn123_ evet çok şükür atlattık çok sağolun. İkimiz de iyiyiz. Şimdi Serkan bey hakkında tekrar çok memnun olduğumu söyleyebilirim. Ameliyatım iyi geçti. Sayesinde çok rahat stressiz bir süreç geçirdik.