Kızlar yeni 17 haftaya girdik 2.hamileligim kızım olacak inşallah Allah’ın izniyle ama hissetmiyorum daha tam oynayışını tekme vs.sadece yatarken yada gün içinde bir yere toplanma sertleşme gibi hissediyorum sizde durumlar nasıl korkmalı miyim acaba ya