Zhrarhn Doğum sonrası 10.günde falan benim kanamam kesilmişti komple. Doktorum kontrol ettiğinde rahimde pıhtı olduğunu ve temizlenmezse ağrı yapabileceğini söylemişti. Ve ufak bir müdahale ile temizlemişti… Bir sürü pıhtı çıkmıştı. Ultrason ile görülebiliyor sanırım bu pıhtılar…