Nisanim benim 10 gün sürdü kahverengi lekelenmem gittiğim doktor ankaranın en iyi profu hiç korkma dedi yerleşme kanaması dor eahım buyuyor dedi kanama kırmızı olursa korkmalıyız dedi pregesteron verdi içim rahatlasın diye onu da ben istedim herkez içiyor dedim. Sağlıklı gebelikse diyor isterse kan kırmızı kanaman olsun bebeişe birsey olmaz dedi . Ben rabbime emanet ettım nasipimde varsa gelixek dünyaya..