1yenianne11 Suzan-5656 benim iki kolumda ve parmaklarında çok oluyor gece gündüz özellikle gece uyurken doktora gittiğimde sorcucam sağlık ocağında izlemim vardı ordaki doktora sordum kan tahlili birde açlık tokluk şekeri bakti bidaha normal geldi ama doktoruma söylememi istedi bekliyorum bakalim 29+4 um
Denizhilal Normal olarak gözlemiyor merak etme sadece bir sonraki kontrolde doktoruna söyle onun için magnezyum ilacı çözeltisi veriyor benim oluyor ellerimde karıncalanma bazı gebeliklerde olabiliyor korkulacak birşey yok
Suzan-5656 1yenianne11 benim sadece sol olduğu için korktum normalde bu son günlerde ayaklarda vs hissediyorum sabah doktorumu ariyim inşallah kötü bir şey değildir