Dildade Bebekannesiii_ harika olmuş bende bugün kızım için bir hırkaya başladım bakalım benden neler çıkacak umarım güzel olur yoksa büyük hayal kırıklığı 😅😅
Aybarssmom_ Ya çok güzel olmuşlar maşallah güle güle kullansın bebiş 🫶🏻 ben biraz şiş biliyorum atkı bandana falan örmüşlüğüm var acaba oyuncak yapabilir miyim ki ☹️