Emielayes Kızlar benim 2. Doğum olck inşallah ilk doğumumu da normal yaptım bu doğumu epidural normal doğum istiyorum çünkü ıkınmaya dermanım kalmamıştı sancı çekmekten nerdeyse. Memnun kaldınız mı belden iğne vurulurken acıyor mu ?🥺
seymasalehi Emielayes ben epidıral oldum o kadar rahat ve güzeldi ki doğum sancısından iğne ağrısını hissetmiyorsunuz
Fdmgnr Emielayes ben epidural oldum normal doğum için ama sezeryana döndük son anda. Acımıyor çünkü uyuşturucu iğne yapıyorlar ilk önce o iğneyi bile hissetmiyorsun ondan sonra epidurali takiyolar hiç hissiyat olmadı bende. Ne ara takıldı farkında bile değildim. Zaten sancılarım vardı belki de oyuzden hissetmedim
Deletedmom_103 Minigiim-vebenn52 Sancıyı yine hissediyorsunuz zaten ama en az seviyede bebeğin kasılmalarınıda aynı şekilde hissediyorsunuz zaten ıkınma hissi yine geliyor