Yade Kızlar 18 haftalık kızım şuan 😇 doktor 225 gr dedi ama az ya da çok bişe söylemedi sizde durumlar nasıl ?
dml33 Yade iyi bnde 18+2de gitmistm o civarlarda biseydi ben hep unutuyorm boyunu kilosunu soyluyo doktor kafam nerde oluyosa hic hatirlaiorm 😀
Yagmurerol Yade ben 19.haftamdayken 325 gramdi ama gelisimi 1 hafta ilerideydi😄 suan 21 hafta oldum yarin gidicem bakalim doktora
Yade dml33 ben her gittiğimde videoya alıyorum unutma ihtimalime karşı sen de öyle yap derim hem güzel bir hatıra oluyor hem de kızımı özleyince açıp izliyorum onu 😇😇
dml33 Yade esimide yanimda götürüyorum ama sagolsun dinlemio oda kac dedi boyuna diorm bilmem dio bos bos geliyo 😀😀bnde video çektiriym bari esime o ise yarasin oturmaya gelmesn
Yagmurerol Yade galiba oyle boga burcu olucak istahli 🤣 zaten yemek yedigimde karnimin icinde cosuyor tekmeleri😂
dml33 Yade benimki bi guzel oturuyo kalk gel ayaga bak diorm gorunuyo ordan keyfini bozmuyo valla 😀😀alistim valla bn bakiorm soruyorum iste oda bankamatik para oduyo sadece 😀😀
Yade Beyza12345 yazmıyor canım ya da ben anlamıyorum çünkü baktım 140 cm diye bir şey var başka cm yazan yer yok
Yade Yagmurerol ay bende yemekten sonra hissediyorum çoğunlukla benimki de boğa ve ikizler arasında gidio geliyor inşallah boğa olur 😂