Pazar günü 2 yaşındaki kızım koltuktan yan sekile ayağının üzerine düştü tek aağ ayağına 5 gündür basamıyo koşup zıplayan kızım sadece emekliye röntgende bişey çıkmadı temiz kırıl çıkın ezilme hiç bişey yok ama neden yürüyemiyo sizce. Normal mi bu durum kaç gündür ağlamaktan helal oldum kızlar düzelir deme basına gelen varmı