Zynp_ ben özel takipliyim ama bende 13. haftaya kadar sadece folik asit kullandım. doktorum en başından öyle söylemişti ama 13 e kadar sadece folik asit sonrasında doğuma kadar d vit, magnezyum,demir, multivitamin devam edicez hatta doğumdan sonra da kullanacakların olacak demişti bi süre.