Rukoss Kızlar dış gebelik geçirdim geçen hafta adet oldum doktor 3 ay süre verdi kaçıncı aydan sonra sağlıklı gebelik olur bir bilginiz var mı ka
Rukoss Hilallth özel deki doktorum 6 ay dedi devletteki 3 ay dedi ilaç en az 3 ay en fazla 6 ay kalıyormuş rahim filmi bide dedi
Gamzedogru25 Ben dış gebelik geçirdim 6 ay ara verin dedi doktor ben doktoru dinlemedim hemen ardından kızıma hamile kaldım kızım 5 yaşına girdi bile şimdi oğluma hamileyim siz kendinizi hazır hissediyorsanız kendiniz karar verin buna
Rukoss Gamzedogru25 Allah bağışlasın 3 ay dolmadan hamile kalanlarda cocuklarda hastalık oluyormuş sizdede oldumuü herhangi birşey