Ozlmminiko henüz denemedim Siveno’yu. Haftaya tüm kıyafetleri yıkayıp ikisini kıyalaslamayı düşünüyorum. Yine buraya yazarım fikrimi ama en son Siveno’da indirm vardı diye hatırlıyorum, bitmiş mi olur bilemiyorum. Bir de henüz bebeğimiz doğmadığı için kıyafetleri sadece tozundan arındırıyoruz. Leke çıkarma konusunda fikir edinemeyeceğimiz malesef.