Aysemm44 Dişimin üstünde şişlik var iltap yarın randevum var yine ama yüzümün bi tarafı tamamen şişt gözümü acamayacak kadar oldu inşallah zarar vermez bebeğe
Blueberry0 Aysemm44 aynısı bende de oldu diş ağrım damağıma vurunca yanağım şişmişti. 4-5 gün sürdü geçmesi
Aysemm44 Cankuss35 Evet yoksa çocuğa zarar verirmiş sabah hemen iğne yapıp kesecekler daha öncede olmuştu hamile kalmadan önce kestiler içindeki iltabı boşattılar
Aysemm44 Cankuss35 İğne yapmadan yaptılar iltap diye patlatı içinde iltabı aldı ilaç sürdü yeni çıktım ama dedi bizim hamilelere özel iğnemiz var zaten diş çekselerdi onu kullanacaklardı