Gulizbuyukkaya canım sana bişe sorcam hem artk seni tanıorm hem de tecrübelisin 2 gündür geçmeyen sol kasığımda batma ve ağrı var yatarken otururken sıkıntı yok ayağa kalknca sanki bıçak saplanıo 24 haftalık oldum yaşamış mıydın sende böle bişe geçmezse yarın gidicem filiz hanıma şimdiye kadar giderdim de korkuyorum ya kötü bişe dicekler die