Adenala Kubrakulaaa Aslında ona bebek karar veriyor bazıları çok güzel duruyor içinde bazı bebekler sevmiyor ben kiralayacağım bakacağım eğer bebek severse süresini uzatırım
Yenianne7 Kubrakulaaa Ben almadım şahsen ilkinde de almamıştım uzun vadeli kullanılmayan hiç birşeyi almıyorum
Kahverengi Kubrakulaaa valla ellim ayağım olmuştu ikinciyede aldım odadan odaya hep taşıdım onun sayesinde iş yaptım banyo yaptım diğe bilirim çok pahalı birşey aldm ben hafif olsn yeter dedm
Liyamm1 Kubrakulaaa ben aldim ilk almayaçaktik,biraz bebege gore cogu seviyor ama sevmeyen de var.. 🙏🏻
MelteM2cck Yenianne7 çok mantıklı bende sizin gibi düşünüyorum. İlk cocugumdada almadım uzun vadeli olmayan hiç birseyi bu cocugumdada almıyorum
Ebru3457 Yenianne7 aynen canım bende düşünmüyorum 6 ay felan kullanılıyor zaten hareketlenmeye başlayınca çoğu durmuyor içinde
myprincessgirl Gurbette olunca ben aldım eşim de yoğun çalışıyor mutfakta falan koyarım içine yemek temizlik yaparım diye düşünüyorum tabi inşallah bebekte sever
Aynur_41 Almadım çok gerekli mi onu bende bilmiyorum ılk bebeğimde almamıstım herkes zaman gecırıyo hem senı ızlıyo hem sen kendı işini yapıyosun diyolar bi doğsun hayırlısı ile bakalım ındırım vs olursa alırım
MrsMommyy1 Kubrakulaaa ben aldım elim ayağım oldu çünkü oğlum bensiz asla durmuyor yemek bile yapamazdım ana kucağı olmasa onunla taşıyorum her yere manuel aldım yeterli çok pahalı şeylere gerek yok
Nnoktaa Kubrakulaaa arkadaşlarımda yeğenlerimde gözlemlediğim evet gerekli 😂 siz iş yaparken gözünüzün önünde olması için çok işe yarıyor. Ben de yeğenimden kalanı kullanacağım.
Zeyasln Kubrakulaaa ben Manuel aldım kendim dalıyordum oğlum onu seviyordu sonra eşim elektrikli aldı rahat edeyim diye ama oğlum asla durmadı bi kere sallandı zorla bida üstünde bile durmadı ebebeğin o ucuz anakucağında durdu 😅
Ziynetdefne16 İlkinde almadım Puset kullandım yanımda tutmak için mutfakta falan manuel almaktansa Puset varsa puseti kullanırsın yoksa elektrikli al bence
smnbr Ziynetdefne16 Ya ben de sizin gibi yapmayı düşünüyorum. Manuel anakucağı ile puset aynı şeydir diye düşündüm hep. Şimdilik ben de almadım ana kucağı. Zaten puseti de kullanacağı zaman dilimi az, umarım idare eder bakalım
Cerenbelis1 Kubrakulaaa keyfi bişey bence ben aldım elektrikli olandan yenidoğan itibariyle koymayı düşünüyorum kolaylık açısından iyi bence bebekde severse
seymmnr Kubrakulaaa ben de almayacaktım sonra arkadaşlarımın bebeklerinin içlerinde cok rahat durduklarını gördüm gerçekten anneye yardımcı oluyor sonrasında aldım doğumuma 20 gün var umarım bebeğim sever 🫠
Ziynetdefne16 smnbr eder ya benim yigenimde evin için de pusetle annesi gittiği yere gezdirdi içine sığmayana kadar kullandı kullanışlı bence