Sy benim de ya sanki alttan çekiyorlar afedersin bi sancı giriyor. Diyorum ki doğum nasıl bir sancı acaba. Bu rahmin bağlarının genişleme ve gevşeöe sancısıymış arkadaşlar. Rahşm genişledikçe rahmi tutan bağlar gevşeyip uzamasına imkan veriyomuş bu sancılar da oymuş doktor dedi