Vesraaa Merhaba.. 3 aylık gebeyim ve ara sıra idrarda koyuluk oluyor ? Bunu yaşayan var mı ? Neden olabilir ?****
Vesraaa gncglozclk Teşekkür ediyorum 🙏🏼 aslında çok su içen biriyim ama bu aralar azalttım gibi biraz, daha çok içmeliyim sanırım.
Adenala Vesraaa Evet hem ödem tutmazsınız hem de böbrek sağlığı için önemli fazlası zarar olmak kaydıyla
gncglozclk Vesraaa en 2 litre su için hem idrar yolu enfeksiyonuna ıyı gelir yogurt da tuketın bol bol