Havva122 Doğum belirtisi olarak bebeğin hareketlerin azalması da deniyor tam tersi hareketli olup doğum yapan var mı ? Ya da böyle durumla karşılaşılır mı
Meltemmms Ben de merak ediyorum. Bebek aşırı hareket ediyor bazen ve o an sanki kese patlayacak gibi hissediyorum. Acaba cidden öyle olur mu merak ediyorum 🤗
Bsraskmn Meltemmms bende bekliyim 39+4 oldum bebiş full tempo devam😀 doğum belirtisi bebeğin hareketlerinin azalmasımıymış merak ettim