Beyaz0172 Özgül Özgan Çelikel takipliyim. Doğum paketi almıştım hiç bir şeye ücret ödemiyorum gittiğimde fakat muayene 700 civarı sanırım, dediğim gibi tam bilmiyorum birşey ödemediğimden sadece geçen kayıt yaptırken o civarlarda birşey çektiler bi hastadan oradan duydum