tugcesahin9 27 haftalık hamileyim ve uyuz oldum sürekli kaşıntım oluyor ne yapmam lazım acil öneri lütfen cok kötüyüm
betulll-988 Bende 8 aylikken kaptim o igrenc rahatsizligi , suan 9 ayligim hala etkisi uzerimde .Dermotolojiye git verdigi karisimi duzgun kullan , nevresimini hergun degistir , evdeki herkesde ayni tedaviyi uygulasin bu arada.60 derece ustu yika herseyi