Ssraa soyle bir durumds polikistik tedavilere cok guzel cevap veriyor ve cogunlukla cogul gebelik oluyor yumurtlama fazla oldugu icin.benim 1 tane oldu inşallah en kısa sürede hamile kalırsınız ama daha yolun başındasınız hic moralinizi bozmayın kötü bir hastalık degil polikistik.aksine tedavilerde oranlar çok daha yüksek