Kızlar merhaba gebeliğimde 32. Haftadayim .Birkaç gün önce erken doğum tehlikesi atlattım. Bir gün hastanede yatış verildi sancilarim normale döndü tabi o gün serum , ciğer geliştirici ve ilaç aldım ama tabi doğumu ne kadar erteler bilinmiyor. Böyle bir durum yaşayıp kısa sürede doğum gerçekleşen oldu mu ? İlk gebeliğim ve biraz korkuyorum🫣