Minikkimyager Kizlar üromisin tek doz kullandım dün bugün şu saatte halen tam bı rahatlama yaşamadım .yine akıntı ve hafif karıncalanma yaşıyorum .tekrar doktora gideceğim ama sizler enfeksiyonda ne yiyip ne içiyorsunuz .20 haftaligim
Canan-_16 Minikkimyager kuzum su bol bol su tüket ben ilaçsız atlattım doktor şaşırdı hatta bol su ve kanalizasyon üç kere günde iç Çamaşır değiş ben değişmedim pamuklu atlet bezi yaptım 3 kat ütüledim günlük üç tane değiştim ve 90 derecede yıkadım 1 hafta sonra sıfır enfeksiyon
Faide2147 Minikkimyager bana da o tozdan verdi bide fitil üç kullanımlık hap ve krem verdi bende de 3. Ayımdan beri enfeksiyon sıkıntım bitmiyor Geçti diyorum gene başlıyor şuan26+3 oldum kullanıyorum tamda düzelmiş sayılmayız 😏
Minikkimyager Canan-_16 çok su tuketiyorum çamaşırı da dört beş degisiyorum .ama 90 derereceyi de denicegim çok teşekkür ederim inşallah şifa olur
Ez9999 Minikkimyager bol su ve hergün duş ve iç çamasırlarını ütülemeden giyme benim cok sükür bu sekilde geçti
Bus123_ Faide2147 fitil.sizi rahatsız etti mi bana da 3 kullanımlık fitil verdi 2 sini kullandım hiç bir problem yoktu ama 3.sünü dün kullandım ve vajinamda aşırı sisilik ve ağrı var
Sibel_gedik Minikkimyager iç çamaşırını her gün hatta gün içinde bile değiştir cnm . Bol bol su tüket ben başka çare bulamadım su içtikçe idrara çıkıyorum ve rahatlıyorum . Birde ben kuru hurma yedim bu ara tesadüf mü bilmem çok azaldı . Bu cennet hurması diyorlar domates gibi onun kurusu