33 haftalık hamileyim 28 kasımda gittiğimde herşey iyiydi ikiz gebeyim bu arada salı günü tekrar gittiğimde bebeklerin geriden geliyor dediler.iki gün yatış verdiler hiç bir şekilde ilgilenmediler kan idrar tahlili birde gün içinde iki defa nst ye bağladılar tansiyon ölçtüler bu gün de idrarımda protein kaçağı olduğu söylendi çıkarmak istemediler imza atıp çıktım ilgilenmiyorlardı. Başına böyle bişey gelen var kı protein kaçağı olan veya olduysa ne yapılmalı fikir almak istiyorum