ya bazı doktorlar gerçekten işini yapmıyor ben ilk hamileliğimde hiç bir testi yaptırmadım bir tek ayrıntılı ulst yaptırdım doktorlar düşmam gibi davrandı zorladılar yaptırmam için dedim saglıklı saglıksız ben bu cocugu kabul edıyorum ki öncesinde yumurta rezervim düşük normal yollarla hamile kalamazsın tüp bebege yönlendirdiler o ara oğluma hamileymişim :) şimdi 2 hamileliğim sırf doktor güzel yüzle yaklaştı diye 2 li testi kabul ettim 4 lü vs yaptımıycam :) doğumumuda memelektimde yapıcam