Busraaslan0 Kızlar 24 haftalık hamileyim. Çok kötü karın ağrım var kasıklarıma kadar ağrı iniyor. İshal de var midem de çok kötü yanıyor. Erken doğum riskim de var geçen hafta kanamam da oldu ne yapmalıyım ???
Namish Busraaslan0 sorunun cevabi burasi degil ki sizde durum biraz endise endici,doktorunuza gitmelisiz.Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin bebeginizi🤲🏻✨
Busraaslan0 Namish Evet bende korkuyorum ama işte 3 gündür hastanedeydim doktor çok kötü olmazsan gel diyo ama orda da yaptıkları bişey yok boş serum takıyorlar bide progestan veriyorlar