Nergiz7 Kızlar bu aralar gece bulantılarım var, bu saatlerde başlıyor, akşam 10’dan sonra.. çok kötü oluyorum tükürük öğürme filan…🥹 (11. haftaya giriyorum bu arada) Var mı benzer durumda olanlar ? 🥲
ececan2006 Nergiz7 o haftalarda ben de oyleydim o bulantiya direnip tuzlu biseyler yersem geciyordu deneyebilirsin