battaniyemkareli Dilarademiryurek doğum yapmadım ancak kadın doğum aciline sık gittim. asistanlar oluyor genelde. çok detaylı bakıyorlar, alttan muayene etmekte de ısrarcılar biraz. tek kötü yanı hep kalabalık olması…
Mavi-elif Dilarademiryurek bende gebelikte takipliyim doğum orda olacak inşallah ama nasıl olacak merak ediyorum
Dilarademiryurek Tavırları nasıl merak ediyorum doğumda sıkıntı stres yaratmasınlar keşke tek temennim bu
Gaye1402_ Dilarademiryurek Berbat hiç olumlu yorum yok Bilkent şehir hastanesi daha iyi kendim de tecrübe edindim gördüm gerçekten
Peri-06 Gaye1402_ bende kontrollere etlik şehir hastanesine gidiyorum iyi degil diyorlar bende merak ediyorum kararsız kaldım