Ozlmminiko ben özellikle bişey almadım 10 lu takım almıştım şık büyük ihtimalle onun tulumu üzerinde olur üstüne takımın penye battaniyesini iyine sararım pembe kadife battaniyesini de onun üstüne koyup pusete yatırırız ekstra kalın bişeye gerek kalmaz zaten öyle kalın bir şey alsam ne kadar giyecek en fazla 3 5 kere o da hastaneye fln giderken diye düşündüm ben o yüzden almadım Cuma doğum inş son 3 gün🙈