NurOrhan Yok sancı değil😅Zaten ne zaman nst bağlansam gündüzleri uyuyor sakin sakin sancı da çıkmıyor tabi. gece regl ağrısı gibi vuruyor alt karnıma sancı🥲Ama bu bel ağrısı bende bayadır var. eşim masaj yapıyor 2 dk sonra gene aynı asla geçmiyor . Doktoruna danış istersen magnezyum yazar