Bluedreams Aslında benim diyetisyenim bana bi şey yasaklamadı, porsiyonlarımı azalttı. Öğünlerimi çoğalttı 5 öğün yiyordum ben. Kahvaltı, ara öğün, öğle yemeği, ara öğün, akşam yemeği olarak. Normalde kahvaltıyı 11-12lerde yapar akşama kadar bi şey yemezdim akşam da çok yerdim o yüzden de kilo alırdım. Patates kızartması yasaktı bir tek onun dışında her şeyi yiyordum yarım tabak olarak, sende öyle yapabilirsin kafa karıştıran bir şey yok aslında 🤪 Diyetisyenim aç bırakarak kilo verdirmeye çalışanlar diyetisyen değil derdi hep. Yani mesela diyet listeni yazar mısın desen yazarım ama yazılacak bi şeyi yok çünkü yenmicek yazan bi Şey yok örneğin öğlen yemeği 1 kase çorba, 1 kepçe yada yarım kepçe ana yemek (ıspanak, pırasa, kurufasulye, nohut vs) bi kase yoğurt ve bi kase salata. Bu öğle yemeği mesela 🤷🏻♀️😁 akşamları da aynı. Ama ben zor kilo verdiğim için akşam yemeğinden ana yemeği çıkartmıştı Benim. Daha sonra sadece yulaf ezmesi yemeye başlamıştım gene de yavaş veriyordum 😂