Ilba_34 Cerenvebebisi-01 36dan bildiriyorum bebiş büyüdükçe daha da artıyor maalesef ki 🫤🤦🏻♀️ et kesiği gibi ağrılar oluyor sağa sola dönmekte ayağa kalkıp oturmada baya zorlanmaya başladım
teacher-mom21 22+4 oldum vajinam ve rahmim de ağrı var oturup kalkarken gece dönerken çok zorlanıyorum
Kayra25 teacher-mom21 çok normal bende o haftalarda öyleydim bebek çok aşağıda olduğu için mesaneye yakın oluyor oyuzden
Begovicka 26 haftalik ve uzunnn zamandir kasik acim var yaa, hele aksamlari baya baya aciyor. Ayaga ilk kalktigimda bi kac sn yuruyemiyorum acidan sonra azaliyor
Rojda09 Bende 22+ 3 haftalık gebeyim benimde başladı ama ara ara ağrı oluyor sürekli değil normal mi acaba