Hilalrkn merhaba aynı durum bende de oldu 2li testim iyi çoktı 3 lü testi yaparken doktor ultrasonda bebeğin beynin de kist gördü iki taraflıydı sonra 3 lü test sonucumda yüksek çıktı banada amniyo sentez önerdiler ama ben yaptırmadım düşündüm kendimce eğer öyle olursa aldıracakmıyım die fakat nasıl kıyardım bi tane daha kızım var dedim ve yaptırmadım sonuç olarak ayrıntılı ultrasonda hiç bir sorun görmedi doktor kistler bile geçmişti.bütün vücudumda stresten yaralar çıkmıştı çok zorlu bir hamilelik yaşadım.şuanda32 haftalık olduk sağlıkla gelsin hepimizin bebişleri..