Öncelikle doğumum güzel geçti sadece sonda takılırken çok acı çektim ben ve takan kişi takamadı çıkardı tekrar taktı felan o zorladı ama başka bişey hissetmedim belden iğneyi de hiç hissetmedim zaten doğum hemen oluyor hemen bebeği gösterdiler 🥰 sadece şunu soracağım bilgisi olanlara vücudumda şişlik oluştu ayaklarım bacaklarım ve yüzüm aşırı şişti bu normal mi acaba ?