Cok geçmiş olsun. 2. Trimester bitmeden yapıyorlar işlem. Benim dişim kırıldı dolguluydu altı da kanal tedavili. Yemek yiyeblecegim başka dişim olmadığı için mecburen gittim doktora. Kendi doktorum da izin verdi ama. Dış eti çevresi temizliği torpuleme ve yer açma işlemi yaptılar, haftaya kalıp alacaklar sonra da kaplama yapılacakmış oluyor bazı işlemler bi gidin doktora istersenz