RabiaKilic 31.haftadayım saat akşam 10 gibi kasığıma bi sancı vurdu 5 dk dan fazla sürdü ilk girdiği an çok korktum. Bu haftalarda bu sancılar normal mi yaşayanınız var mı? Tekrar etseydi hastaneye gitcektim ama tekrar etmedi.
Gulsah_09 RabiaKilic dün kontrolüm vardı her şey normal hatta nst de çekti doktorum 31 haftalığım ama gece kasık ağrisısı oluyor ve bazen uyuyamiyorum 30.haftaya girince bende bel.kasık ve bacak agrisi basladı
Gamze_yildirim RabiaKilic bu aralar sık sık bende de oluyor kasılma kasığımda belimde fazla fazla ağrı 32+3 üm bakalım eşim suyu az içiyorsun dedi cogalttim biraz bu gece de olucak mı takip edicem
RabiaKilic fayting son trimester da olabiliyormuş şuan 38+2 yim dua edin 🤲🏻 Rabbim hepimizin doğumunu kolaylaştırsın
RabiaKilic Gulsah_09 aynı bende de başlamıştı şuan 38+2 yim sabah hiç hissetmediğim bi ağrı girdi karnıma ama devam etmedi bakalım heyecanla ve korkuyla bekliyorum