Anne18 Kızlar 1 ay sonra detaylı ultrasonum var bebeği net renkli olarak bu detaylı da görüyorduk dimi ?
ozgekader Anne18 evet bebeği renkli görüyosunuz ama 20 de falan gitmeyin bence 22de falan gidin benim tavsiyem ben bugün gittim 21+6
nurcan05 Anne18 evet benim bebeğim bileğini emiyordu doktor tek tek parmaklarını saydı bütün organlarına baktı resim verdi renkli çok güzeldi 🥰
gzdehlal-36 Anne18 renkli görürsünüz ama erken gitmeyin Nebil biraz büyümüş olsun daha sağlıklı sonuçlar alırsınız genelde tekil gebeliklerde 26 ya kadar bakılıyor bana doktorum 22de git dedi zamanım olmamıştı 23. Haftasında gideceğim bende
ozgekader Anne18 bence 22+5 yada 22+6 da gidin daha net olmuş olur benim aklıma son bir gün kala geldi yoksa bende bir hafta daha ertelerdim