sonsuzmasalim bende bunu çok sordum hissiniz nedir vs diye herkeste enerjik hal falan oluyormuş. Bende iki haftaya yakın ishal ve bulantı söz konusuydu bide artık sabahları uyandığımda sanki yanımda olacaktı bugün yarın benim de sancılarım oluyordu fakat öyle bariz hissetmiyordum en son sadece belim ağrıdı şiddetli düzeni de yoktu aslında ya da ben anlamadım ama kasık vajina işin son kısımları zaten onları anlamamak mümkün değildir benim sadece 3 gün önce geçmeyen bel ağrım vardı 1 gün geçti diğer gün başladı en son gittiğimde suyum azalmıştı açıklık vardı Doğum başlatıldı bedenin dinlenemene ne kadar iyi tanıdığına bağlı birazda.. ki zaten hissediyorsun ben hep 30 Kasım dedim çok geçmeden doğurdum 4n de ama diyordum bu hafta diye :)