Kızlar doğuma 20 gün kaldı ama bana günler geçmiyor hamileliği özlüyorum diyenlere gerçekten hayret ediyorum ağır ve sıkışık hissetmekten yoruldum her gece kendini tekrarlayan bacak ağrılarını söylemiyorum bile gerçekten hamileliğin nesini özlüyorsunuz anlamıyorum şu 20 gün ağrısız geçsin diye dualar ediyorum.