Teraziii Canım daha geçen gün eltimle oturuyorduk kendısı sınıf öğretmeni ogrencılerı çok olunca ondan ısım onerısı ıstedım. Kayra ısmı okadar çokmuş kı artık gına geldi falan demıstı. Bence başka isim koy lütfen yanlış anlama sadece benım fıkrım🥰