Kaçıncı haftasasınız, soğuk süt, yoğurt, gabiscoj ve rennie şurup iyi geliyordu bana, aldığımız takviye vitaminlerde dokunaniliyor doktorunuza danışıp farklı bir marka deneyebilrisiniz. yemeklerde çok acı baharat kullanmamak, şişkinlik yapıcak sebzeleri tüketmemek , yüksek yastıkla uyumak , mideyi bir anda doldurmamak . Bunların yanında streste yanmamı tetikliyordu.