seymaklc44 13. haftada kanama şikayetiyle hastane yatışlıydım vuruldum. Geçen hafta (28.haftada) tekrar vuruldum. Yatış gibi gösterdiler, kadın doğum katına çıkıp iğneyi vuruldum herhangi bir ücrette ödemedim. SGK karşılıyor. Özelde vuruldum. İlkinde de herhangi bir ücret ödememiştim