Momoz Canım 2aydır kullanıyorum ve gerçekten çok zorlanıyorum artık günde 3doz progestan 2doz crinone jel. Ağız yoluyla yan etkiler daha fazla ve etkisi de daha az olduğu için fitil olarak kullanmalısın demişti doktorum.
Sdn88 Momoz gerçekten çok zormuş. Şimdi aradık. İlacı kullanmayı bırakmamamı ve vajinal olrak almamı söyledi. Hafta içi gündüz çok zor oluyor. Bugün cidden çok sıkıntı yaşadım :(
Hulya00 Sdn88 bende de yapıyordu baş dönmesi ve uyku ama ben 200 mg ve gece fitil olarak kullanıyordun
Duyguu48 Sdn88 canım bende bir süre kullandım. Günde 1 kereydi. Doktorum sersemlik yapacağı için uyumadan 1 saat önce icmemi söylemişti. Öyle icince uykuda geciyor o süre. Birde öyle dene istersen
Bilgercan 13 haftalık hamileyim ilk kontrole gittiğimde folik asitle birlikte bana da doktorun progestan verdi yanlız bu ilacın sersemleştirdiğini ve gece yatarken içmem gerektiğini söyleyip beni uyarmıştı o yizden ben hiç bir yan etkisi görmedim bide bu şekilde dene istersen
Slcnslmz SafaMerve benim düşük tehlikem olduğu için bu ilacı vajinal yoldan kullan ve ve yat hiç kalkma dedi sadece geceleri yatmadan önce gündüzlerinde alacaksan yatman lazım yaramıyorsan sadece geceleri al dedi bilemiyorum doktordan doktora değişiyor
Pyrz86 Sdn88 gece iki tanesinide alabilirsin diye biliyorum doktorunuza sorun yan etkileri çok kötü çünkü 👍
SafaMerve Pyrz86 bence sor nasıl dedyse öyle alsn kalbi ni zorlayabilir yüksek doz bi anda belki zarar vercenden öyle zamana yaymıştır dr canm