MomyAsli_ 10+4 haftalıkken benim de ufak bi kanamam olmuştu düşük tehlikesi dediler ben de bi iğne vuruldum bir de progestan fitil kullandım şükür geçti. şimdi 36 haftalığız ❤️ bol bol dinlenin ve stresten uzak durun. doktorum stresin de düşük sebebi olduğunu söylemişti. sanıyorum ki böyle durumlarda ilişkiye de kısıtlama geliyor. telaşlanmayın, umarım sağlıkla atlatırsınız bu günleri ❤️