esra_demiribis0309 Aysemm44 başlarda evet karın ağrısı baş agrisi oluyor normalde bende 19 hafta oldum bugun son 1 saattir benim de başım ağrıyor size de geçmiş olsun
Tazeanne68 Aysemm44 benmde ağrıyor sürekli geçen hemşireye sordum tansiyonunu takip et Bi dedi ama yürüyüş yapmak temiz hava iyi heliyor genelde salı doktora gidecem onada soracam Bi vitamin degerlerime baksın
Derinnmom Aysemm44 16-17 haftaya kadar devam ediyor sonra geçiyor canım, yemek yemeye dikkat et ben yedikçe ağrılarım azaldı
Aysemm44 Derinnmom Yemek yanımdan hiç ayrılmıyor zaten her saniye yiyorum daha elimdeki yemek bitmeden gidip başka tabak hazırlıyorum 😂😂
asell13 Aysemm44 benimde sürekli ağrıyor bazen hafif bazen şiddetli benim tansıyon hep düşük ben ona bağlıyorum
Derinnmom Aysemm44 aynen öyle devam et geçecek canım 😂😂 ben 10 hafta çektim baş ağrısını her gün acildeydim
Yonca_26 Aysemm44 of oluyo hemde cok😏ilk baslarda daha sik oluyodu nerdeyse her iki günde simdi biraz sakinledi ama her an tutcak gibi hissediyorum 13 haftalikiz bizde😌
Kelebek1_ Aysemm44 ilk zamanlar benim de aşırı ağrıyordu anca acile gidip serum takılıyordum biraz iyi geliyordu çok şiddetli olduğunda öyle yap