Sevvooi 27 haftalıkken aniden kasıklarıma vuran sancı ile acile gittim akıntım vardı evet kaşıntı ve yanma da eşlik ediyordu ama doktoruma sorarım kontrol günü diyerekten sağlıkocagi vesaire gibi bı yere gitmedim acilde idrar tahlili yaptılar enfeksiyon varmış gyno lomexin diye bı fitil verdi 3 gün arayla kullan dedi kullandım çok şükür geçti bidahada olmadım şuan 38+4 olacağız